zondag 29 april 2012

prentje en de gordijnen

We gingen naar ons huisje aan zee.
Niet omdat het zulk lekker weer was, maar omdat mijn ouders er volgende week in gaan en het nog niet 'gebruiksklaar' was.
De kachel was gemaakt, dus het was in ieder geval lekker warm binnen.

Ik heb ons huisje een beetje gerestyled. Was het voorheen een soort knipoog naar Hollandse kneuterigheid met geblokte gordijntjes: nu wordt het helemaal wit met hier een daar een boomtak. Een strandthema vond ik iets teveel voor de hand liggen.

Nou die gordijnen waren trouwens nog een heel gedoe. Die moest ik nog op maat maken, dus haalde ik mijn naaimachine maar weer eens uit de mottenballen. Maar wat ik ook deed, hij bleef maar vastlopen. Dus heb ik ze op de luie huisvrouwenmanier in elkaar gezet: met strijkband.


Het huisje is bijna klaar om weer bewoond te worden, op een paar kussens voor op de bank na.

En nu maar hopen dat het wel een goede zomer wordt...

5 opmerkingen:

  1. Woooo wat n verandering! Wanneer mag ik komen kijken? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden, je gordijnen! Ik kom er maar niet uit voor ons huis. Ik wil iets leuks maar kan het niet vinden. Is dit speciale gordijnstof?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha strijkband,daar heb ik dan weer problemen mee (1 keer gedaan en helemaal scheef ;()
    Mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen