zondag 8 augustus 2010

prentje is weer terug

We zijn er weer! Na een heerlijke kneuterige vakantie, vol fotografie (nieuwe 50 mm-objectief), hip handwerk (borduren uit een retroboekje, gevonden op de kofferbakmarkt) schrijven (vakantiedagboek uit de Flow) schilderen (met plakkaatverf aan zee) haken ('nee mevrouw, dat is een breinaald') en nog veel meer zijn we weer terug.

En nu wil ik alles weer tegelijk. Wat doet die gekke melding op mijn blog? Waarom kan ik mijn fotocollage niet afmaken ('Scratch disk is full???'). Wat doet het inladen van 522 foto's lang. Wat heb ik veel spam in mijn inbox. Bijna heb ik een berichtje van De Telegraaf gewist. Of ik een week lang voor de krant een blog wil bijhouden over teruggaan naar school na de vakantie (Zoon). Waarom heb ik mijn mail niet gecheckt op vakantie? Dit bericht is al een week geleden verstuurd! Snel mailtje teruggestuurd dat me dat heel leuk lijkt. Hopelijk ben ik nog op tijd en binnenkort in De Telegraaf te bewonderen!

Als u me nu wilt excuseren, ik moet de was eruit halen. Snel maar een vakantiecollage bewaard die niet af is. Geen tijd om de Scratch-melding uit te zoeken. U houdt de borduurwerken nog tegoed.

Waarom kan ik dat relaxte vakantiegevoel niet vasthouden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten